onsdag 7 november 2007

Fotomässan i Stockholm 2007


Den stora fotomässan i Stockholm går i år av stapeln 16-18 november.
Jag är inte så intresserad av mässan utan mera av bildutställningarna. Förra gången mässan var var bildutställningen så där, men enligt namnlistan för årets tror jag det kan bli mycket intressant.

* Broby Grafiska Utbildning
* Elisabeth Ohlson Wallin
* Frederik Lieberath
* Förstoringsateljen
* Gerry Johansson
* Gunnar Smoliansky
* Helene Schmitz
* Hans Gedda
* Jessica Silversaga
* Jimmy Backius
* Julia Peirone
* Martina Hoogland Ivanow
* Mittuniversitetet
* Moment Agency
* Nordens Fotoskola
* Paul Hansen
* Robert Nettarp
* Simon O. Cederquist
* Staffan Widstrand
* Sune Jonsson
* Thor Jonsson
* Till Matias
* Viebäcks fotoskola

Fotomässan 2007 på Factory, Nacka Strand 16-18 november

Bilden: Fotosidan.se där jag är medlem skall ha en utställning med en 30-40 medlemsbilder på mässan i 30x40 cm format. Alla har fått skicka in bilder och sen gör dom ett urval. Den här har jag skickat in (my love hatred face) och vi får väl se vad som händer....jag återkommer.

“There is only you and your camera. The limitations in your photography are in yourself, for what we see is what we are.”
/Ernst Haas

Inga kommentarer: